Sahabat Maya

Isnin, 21 November 2011

Hatiku ada di sana


Jumaat, 11 November 2011

Kompius

Aku yang dok kompius lagi...Pernah dak kita buat naya kat orang? Maksud aku tetiba kita wat harta orang lain macam harta kita punya... Aku jadi heran betoi ngan orang-orang yang macam ni... Dorunk takde ke rasa bersalah sebab barang yang dorunk guna tu bukan milik dorunk pun. 

Ape pendapat korunk???

Khamis, 3 November 2011

Kahwin Oh Kahwin

 

Zaman sekarang ni ramai yang nikah awal tak kurang juga yang nikah di usia yang lebih matang. Lebih menyakitkan bila orang yang bujang cam aku nie ditanya soalan cepu cemas camtu...
Antara senyum & tak, terpaksalah aku jawab..."InsyaAllah ada la tu" takpun aku jawab "on the way la ni" kekadang aku hanya tersengih....

Orang kat luar sana cuma tahu bertanya je, mereka bukan inginkan jawapan sangat... Kadang-kadang kalau ikut2kan hati nak je aku jawab " kawin dengan suami mak cik je la...habis cerita" Tapi kang tak pasal-pasal kena terajang sound dek mak cik itu...

Jodoh itu kan rahsia Allah...jangan la tanya bab-bab tu lagi...pleaseeeeee....
Cer tanya dah makan? arini akak belanja tutti fruiti  kan lebih merdu bunyinya....kan...kan....