Sahabat Maya

Selasa, 6 Disember 2011

Aku yang serabut

 

Arini aku rase cam lebah berterbangan bebas dalam sangkar fikiran aku...Aku tak tau apa dah berlaku...Kokokan ayan di belakang rumah tak lagi semerdu suara siti yang mengalunkan lagu aku cinta padamu...Kacau betul ayam tu pepagi dan melalak membangunkan aku yang semalam tak lena tidur dek kerana jiran sebelah rumah membunyikan loceng yang sumbang jew bunyinye....
           Eh pagi ni pulak adik aku tepon ngan suara yang ala2 mak dara merayu minta maaf kat kassim selamat...Mintak duit kat aku wat modal meniaga...Hujung bulan bayar balik katanya...
     Aku hampir-hampir lupa ingatan pada ku aznieyta yang ajak aku kuar pi klcc arini...Aku pun ngan muka tak siap menuju ke bilik air...Tak sangka pulak si lipas sengal ada dalam tu...Nak menjerit nanti kecoh pulak pepagi ...jadi aku terus jew dengan kejam dan sadis ala2 nazi gitu amik penyapu lidi lalu menamatkan riwayat sang lipas, huahuahuaLaughing aku jadi penjenayah di pagi Ahad ni...
           Kesimpulannya arini aku serabut gile...lalu aku simpulkan apa2 yang tersimpul supaya jelas, nyata songsang & sahih...