Sahabat Maya

Sabtu, 31 Disember 2011

Melepasi musim cuti sekolah, tapi orang kahwin tak pernah habis.Ada sahaja undangan perkahwinan dari segenap sudut muka bumi Allah yang luas ini. Perkongsian kali ini berkisar tentang barang-barang perkahwinan yang perlu disediakan bagi bakal pengantin terutamanya pengantin wanita.

Saya percaya setiap dari wanita ingin kelihatan paling cantik di hari bahagia mereka... kalau boleh nak kelihatan sempurna tanpa cela... Saya cuma senaraikan di sini list yang saya rasa penting bagi pengantin-pengantin.

Senarai keperluan

Kelihatan paling anggun di hari bahagia Raja sehari menjadi agenda paling penting bagi pengantin. Kalau boleh dari makanan, ke pakaian ke tempat persandingan sampai majlis fotografi selepas kahwin, segalanya nak nampak bergaya, cantik & trampil.

Brides + PB = Perfect match
Dengan pemakaian korset Premium Beautiful, saya yakin anda tak akan rasa ragu-ragu & rendah diri dengan penampilan anda yang pastinya akan kelihatan sempurna  di mata khasnya kepada pasangan anda sendiri.Berdasarkan testimoni dari rakan-rakan saya telah memakai Premium Beautiful ini, saya tidak was-was untuk memperkenalkan kepada teman, sahabat, rakan, handai taulan, rakan blogger & blogwalker.

Selain dari cantik luaran, kesihatan juga penting bagi pengantin yang akan mendirikan mahligai bahagia. Sihat adalah kunci utama bagi setiap insan. Premium Beautiful menawarkan pelbagai keistimewaan serta kelebihan dari segi penjagaan dalaman wanita.

Bagi yang berminat untuk mencuba produk & mendapat rundingcara secara percuma boleh menghubungi / sms di 017-3586838 dan saya percaya anda tak akan rasa menyesal untuk mencuba sesuatu yang baik. Lagipun, perkara baik perlu dikongsi bersama untuk kebahagiaan semua (^_^)