Sahabat Maya

Jumaat, 10 Februari 2012

Normal ka aku neh... Haisshh

            Dah berpuluh-puluh tahun aku bernafas di bumi Allah ni...hirup udara yang segar... Ada mak abah & adik beradik yang sayang kat aku...Tapi hidup aku ni masih terasa kurang...Rasa seperti sesuatu yang hilang. Perasaan aku yang gelisah seolah-olah aku ditinggalkan...Rasanya macam aku tengah siap-siap nak kuar, pastu kena tunggu bas, by the time aku sampai kat tempat tu bas berlalu tinggalkan aku, nak kejar tak sempat...Itulah yang aku rasa pada saat & ketika ini...

            Semakin hari rasa tu semakin kuat...buat aku rasa lemas...Awat la mesti ada perasaan yang macam ni padahal aku rasa aku tak pernah kurang orang yang ambil berat kat aku... Normal ka apa yang aku rasa nie???