Sahabat Maya

Isnin, 5 Mac 2012

Betul ke dia ada kawan yang hebat?

Pic courtesy here
Semenjak dua ni aku jadi macam tak faham peel manusia ni, pelik-pelik. Ada kawan yang dekatkan diri dengan kita bila ada masalah je, bila dah senang lenang cari kawan lain... Ada pulak yang bila terasa dengan kita terus jauhkan diri. Sekuarang-kurangnya, berterus teranglah sebab DIAM TAKKAN SELESAIKAN MASALAH.

Lagi satu yang aku tak paham lagi, kawan yang ada masalah tapi jenis simpan & pendam sorang-sorang. Boleh jadi stress & silap-silap boleh kena tekanan darah tinggi...Aku tak mintak cerita kat aku pun masalah tu tapi at least you've got to share with someone kannnnn?

Yang penting sekarang, aku tak mau fikir negatif pasal kawan-kawan aku... Diorang semua baik, diorang semua hebat & diorang punya cara tersendiri untuk meneruskan hidup...I harap that everybody will live happily....

I-da paham....