Sahabat Maya

Isnin, 11 Jun 2012

OMG aku teruja sangat neh...


Wow....rasa teruja gile bila tengok blog pemimpin kesayangan aku iaitu Kak Jue. Beliau bukan sahaja pemimpin yang digeruni lawan malah disegani kawan. Dengan berkat canaian tangan beliau maka terhasillah pemimpin-pemimpin hebat dalam Orange Mania Group (OMG) Stokis B32.

Idola yang baik, idola yang hebat. Seorang pemimpin yang sanggup turun padang untuk membimbing rakan kongsi supaya berjaya seperti beliau. Kalau dah macam tu sifat pemimpin, confiiiiiirmmmmm....rakan kongsi mesti nak ikut rapat dan copy sifat pemimpin yang begitu humble.

Sekalung penghargaan kepada insan-insan yang banyak memberi kata semangat dan dorongan untuk rakan kongsi supaya berjaya. Juga sanggup memberi tunjuk ajar dan kongsi pengalaman mereka bagaimana mereka boleh berada hingga ke tahap ini. Kiranya sangat-sangat bersyukur kerana berada di dalam group stokis B32 dan berada di dalam kumpulan yang cukup-cukup hebat! Memang tak salahlah saya di letakkan di bawah kumpulan ini.Jodoh memang dah kena...


Ucapan terima kasih kepada:-


CDM CHAN & MADAM LAM
CDM SITI ROHANA & CDM AZLAN
CDM JULIANA & CDM ABU HASSAN SHAUKI
and special thankz to...
CDM KAK MAZNI & DDM KAK JA


Terus-terang saya katakan, sepanjang penglibatan saya dalam bisnes, belum pernah saya jumpa lagi insan sebaik meraka seumur hidup. Mentor kesayangan ramai. Meraka membimbing serta memberi ilmu pada orang baru seperti saya secara PERCUMA. Tak perlu duit ringgit untuk belajar wat bisnes.

Untuk golongan amatur dalam bisnes (sayalah tue...), saya bersyukur sangat kerana dapat personal coaching one to one bagaimana nak jual baju dalam Premium Beautiful dengan cara yang sangaaaaaat mudah.Kita takkan tahu tentang sesuatu perkara melainkan kita ambil tahu perkara itu. Tetapi, seandainya kita bersifat macam dah tahu, sedangkan kita tak tahu selama-lamanya kita akan jadi jumud.

Jadi, ambil tahu dengan bertindak. Tak rugi, kalau bertindak untuk ambil tahu. Lebih rugi kalau tengok sahaja apa yang berlaku sedangkan rezeki kita semakin berlalu.


Come & join us....

Act now. Call 017-358 6838 (Faridah).