Sahabat Maya

Jumaat, 7 September 2012

Aku 'stalker' sejati

Bangun dari tidur, aku teringat kamu. Saat bekerja aku mengingatimu. Beritahu aku saat mana aku tidak memikirkan tentangmu.Hatta hendak beradu sekalipun namamu sentiasa bermain diingatanku...

Dalam diam aku menyayangimu, aku memujamu. Aku suka melihat rupamu walaupun hanya melalui Facebookmu. Kau tak perlu ungkapkan apa-apa kerana kau tak pernah tahu. Aku sayang padamu walaupun kamu tak tahu. Sesungguhnya aku tak kesah semua itu.

Aku gembira...sangat gembira...walaupun dapat sms 'hi' darimu

Walaupun sekejap cuma kau mengenali aku. Aku tahu di dalam hatimu masih ada ruang untuk aku. Cukuplah aku menjadi sekadar teman buatmu. Kamu insan yang baik, aku tahu itu dari sifat baikmu.

P/S : Aku hanya pesalahmu yang sejati memujamu dari jauh walaukau tak pernah tahu...