Sahabat Maya

Jumaat, 2 November 2012

Itu nama kau & dia

Sedih, hairan, gembira...semua bercampur manjadi satu... Aku blogwalking dan kemudian aku jumpa nama kau & dia. Tarikh tempahan November 2012. Ya Allah...luluh jantungku....


Cukup sudah kau kecewakan hati mak & abah aku setelah kau merancang membawa khabar gembira buat mereka. Akhirnya kau berdiam diri. Dah aku agak kau ada orang lain tapi sikap kau masih macam dulu... berdiam diri lalu tinggalkan aku.

Lalu, dalam tempoh itu aku kenal dengan seorang kawan lelaki. Sekadar kawan, benar... aku tak tipu. Tapi dek kerana kecewa aku menyatakan dia tunanganku saat kau telefonku setelah hampir 3 bulan menyepikan diri.

Kau anggap aku siapa? Waktu kau susah, kau cari aku tapi bila gembira kau tinggalkan aku.

Aku bersyukur kau dijodohkan bukan denganku kerana dengan sifat yang sebegitu, siapa tahu suatu hari nanti kau akan tinggalkan juga diri samada lambat atau cepat.

Semoga berbahagia...